driftssupport

Få hjælp til drift, overvågning og vedligehold af jeres BizTalk

Hos BIZbrains kan I få driftssupport i præcis det omfang, I har behov for. Det kan være, jeres driftsfolk gerne vil sparre med andre ind imellem, eller måske ønsker I nogle, der overvåger jeres løsning 24/7 og proaktivt håndterer den daglige drift. Nedenfor kan I læse om nogle af de muligheder, I har.

2nd-level support

Vi sætter os grundigt ind, hvordan I helt konkret bruger BizTalk, så vi er i stand til at håndtere de problemer, der kan opstå. Hvis I har en supportaftale, reagerer vi som standard inden 3 timer efter jeres første henvendelse, men vi kan også aftale kortere reaktionstid.

Aktiv overvågning

I kan også lave en aftale med os om, at vi overvåger jeres BizTalk Server-løsning, enten i bestemte tidsrum eller 24/7. Vi sætter overvågningsværktøjer op, som automatisk adviserer vores supportafdeling ved problemer som eksempelvis fejlede beskeder, fyldte diske, overbelastede cpu'er, stoppede services eller bestemte fejl i eventloggen. Vi aftaler specifikt med jer, hvilke fejl vi altid skal fikse, og hvilke vi skal vende med jer først.

Deployment

Hvis I gerne vil have assistance i forbindelse med deployments til preproduktions- og produktionsmiljøer, eller hvis I ønsker at lægge hele opgaven ud af huset, kan vi hjælpe jer med det. Hvis I deployer med faste intervaller, kan vi aftale en fast pris.

Månedligt serviceeftersyn

For at forebygge performanceproblemer og nedbrud, bør I servicere jeres BizTalk-løsning på månedsbasis, eller få nogen til det. Vores serviceeftersyn inkluderer, at:

  • vi tjekker, om de nødvendige databasejobs kører uden fejl
  • vi gennemgår, arkiverer og rydder op i logfiler
  • vi tjekker, at BizTalk message-queues ikke indeholder urefererede beskeder
  • vi holder øje med, om der er softwareopdateringer, der bør udføres


Hvis I står med andre BizTalk-relaterede opgaver, kan vi uden tvivl også hjælpe jer med dem. Ring på telefon 7070 1644, og få en snak med os om, hvordan vi kan hjælpe jer.