Fra kaos til orden
Få styr på dit IT-landskab!

Der findes en bedre løsning end spaghetti-integrationer

Kort fortalt kan du bruge integrationsplatformen Link til to ting:

  • Få styr på alle dine interne integrationer (A2A)
  • Få styr på alle dine eksterne integrationer med kunder, leverandører og øvrige partnere (B2B)

I begge tilfælde har du Link som eneste integrationspunkt mod ”resten af verden”. Det giver dig overblik, og du bliver mere agil, da du kan opgradere, udskifte og tilføje systemer, uden at IT-korthuset vælter.

Få inspiration til, hvordan du løser klassiske udfordringer ved A2A- og B2B-integration på siden her. Tag også testen nedenfor, og få svar på, hvordan det står til med dit eget IT-landskab.

Illustration

Hvor strømlinet er dit IT-landskab?

Svar på fem hurtige spørgsmål, og få straks svaret på, om du er en integrations-super-ninja, eller om der er plads til forbedringer.

Slet ikke
Ja, klart

Bliv mere agil og konkurrencedygtig

Hvis du er som de fleste IT-chefer i mellemstore, danske virksomheder, er du dødtræt af, at du aldrig kan reagere hurtigt nok på ønsker fra forretningen. Men det er ikke så ligetil at udvikle den der nye, enkle kunde-selvbetjeningsportal, som direktøren eller forretningsudvikleren ønsker sig, hvis I ikke har fuldstændig styr på jeres data.

Du bliver sikkert også temmelig skæv i hovedet ved tanken om at opgradere jeres ERP-system, for hvad sker der så med alle de mange specialtilpasninger og integrationer, I har lavet hen ad vejen, og som ingen har det komplette overblik over?

Dette er bare nogle af de hovedbrud, du slipper for, når du har Link.

 

Det får du med Link

  • Overblik, fordi du kun skal forholde dig til ét integrationspunkt for alle dine systemer.
  • Ét sted at samle master data, så alle systemer trækker på samme, valide data.
  • Mulighed for at reagere hurtigt på ønsker fra forretningen – fordi du har overblik og let kan lave tilpasninger.
  • Mulighed for nemt at tilføje, udskifte eller opgradere et system, da du kun skal tage hensyn til ét integrationspunkt.
  • Elektronisk dokumentudveksling (EDI) med kunder og leverandører, så I ikke skal bruge tid på manuel databehandling. 
  • Og meget mere. Lad os tage en snak om din virksomheds behov.

ICM Safety har fået en lettere IT-hverdag

Kan du genkende nogle af de udfordringer, ICM Safety havde med et proppet ERP-system og nogle uoverskuelige integrationer? Brug to minutter på at høre, hvad de har gjort.

 

"Vi kan se, præcis hvilken information der ryger frem og tilbage. Vi kan også se, hvor noget er gået galt og selv rette fejlen, så vi kan komme videre."

Mathias Toftdal Christensen, IT-projektleder hos ICM Safety 

Få også styr på dine B2B-integrationer (inkl. EDI)

Når du har bragt orden i dine interne integrationer, får du sikkert trang til at gå skridtet videre og arbejde med dine B2B-integrationer. Ikke mindst hvis du har mange kunder og leverandører, du udveksler dokumenter med.

Med Link udveksler du gnidningsfrit fakturaer, ordrer, ordrebekræftelser, følgesedler, og hvad du ellers måtte have af behov.

Uanset om du er afsender eller modtager af de elektroniske dokumenter, sørger Link for at "oversætte" mellem de formater, du og dine samhandelspartnere benytter.

Læs mere om hvad EDI er, eller tjek videoen nedenfor og se, hvordan du kommer i gang.

Link.svg
EDI med Bizbrains

Få det IT-landskab, du drømmer om

  • Er dit ERP-system fyldt med customiseringer og komplekse integrationer – og alt for dyrt at opgradere?
  • Er data spredt i mange forskellige systemer, og ved du aldrig med sikkerhed, om de er korrekte?
  • Vil du gerne udveksle fakturaer, ordrer og andre elektroniske dokumenter med kunder og leverandører – helt enkelt, overskueligt og brugervenligt? 

Så lad os tage en snak om, hvordan du strømliner dine integrationer både internt og eksternt.

Udfyld formularen, og vi kontakter dig hurtigst muligt.

Kontakt mig