A2A-integration
Automatisér dit interne informationsflow

Få styr på data på tværs af din virksomhed

Rigtig mange virksomheder investerer i en masse fremragende IT-løsninger for at kunne styre økonomi, produktion, kunder, leverandører, lager og meget, meget andet. Eller også propper de en masse ekstra funktionalitet ind i deres ERP-system, fordi de ikke kan overskue de mange integrationer, der skal laves, hvis man bruger mange forskellige systemer. Løsningen med "alt i ERP" har dog som konsekvens, at man ikke rigtig har det bedste system til nogen opgave.

Hvad gør du så, hvis du hverken ønsker et virvar af spaghetti-integrationer eller vil forsøge at vride dit ERP-system om til en sommerhat?

En rigtig god løsning er at investere i integrationsplatformen Link. Link giver dig mulighed for at tilføje uendelig mange systemer uden at miste overblikket – og uden at gå på kompromis med datakvaliteten.

Med Link skal du ikke kæmpe med uoverskuelige integrationer på kryds og tværs. I stedet får du ét integrationspunkt, der samler alle dine systemer og sikrer, de hver især trækker på de samme, valide data. 

 

Illustration

Opdatér kun data ét sted

Støder du nogle gange på modstridende oplysninger om den samme kunde i jeres ERP-system og jeres CRM? For eksempel en leveringsadresse, der ikke er helt ens i de to systemer? Eller har I andre systemer, der burde vise det samme, men som nogle gange giver jer forskellige informationer?

Den slags udfordringer kan I undgå, hvis I har ét sted til fælles data (master data) som alle jeres systemer kan trække på. Det får I med Link. Link samler data, og når I tilføjer eller ændrer oplysninger, slår de automatisk igennem i alle relevante systemer. 

På den måde er du sikker på at have korrekte data på tværs af hele virksomheden, uanset om vi snakker salg, indkøb, produktion, økonomi, lager eller noget helt andet.