Support, drift og governance

Slip udviklerne fri!

Hvem i jeres virksomhed skal svare på spørgsmål som:

  • Hvorfor er den her faktura ikke gået igennem til vores kunde?
  • Hvordan kan det være, jeg ikke har modtaget de sædvanlige 100 ordrer fra kunde XX i dag?
  • Er vores ERP-system synkroniseret med de nye oplysninger i CRM'en?

I mange virksomheder er det kun integrationsudviklerne, der kan besvare sådanne spørgsmål. Simpelthen fordi integrationsplatformene er så komplekse, at ingen andre kan finde svarene.

Denne kompleksitet betyder, at udviklerne har travlt! Ud over at lave nye løsninger til Salg, Indkøb og øvrige forretningsenheder er de også i vid udstrækning nødt til at tage sig af den daglige drift af integrationsløsningen. For slet ikke at tale om spørgsmål vedrørende governance: Er vores integrationer GDPR-compliant? Hvordan sikrer vi korrekt rapportering til ledelsen? Og så videre.

Alt sammen opgaver, som slet ikke burde ligge hos udviklerne. 

Link: Din portal til governance, daglig drift og support

Med Link får I en portal, der gør det muligt at løfte support- og driftsopgaver, forbundet med jeres integrationsløsning, væk fra udviklerne og over til de mindre teknisk tunge medarbejdere. Ofte kan helt almindelige medarbejdere selv finde svar på spørgsmål om de dokumenter, I udveksler med jeres kunder og leverandører – eller om de data, I udveksler internt mellem jeres forretningssystemer.

I kan bruge Link som portal til governance, daglig drift og support, uanset hvilken integrationsplatform I benytter i jeres virksomhed.

Illustration

Det får I med Link

  • Tracking & Search: Link logger enhver udveksling af data og gør det let at finde alle de informationer, I har brug for om jeres transaktioner.
  • Arkiv med differentieret retention: Styr selv, hvor længe de enkelte dokumenttyper skal gemmes. Nogle skal gemmes særligt længe af hensyn til myndighedskrav, andre særlig kort pga. personfølsomme oplysninger.
  • Monitorering: Få real time-overblik over servere, netværk, diske, databaser, og hvad der ellers indgår i jeres løsning til et stabilt dataflow. 
  • Notifikationer ved fejl og ikke-events: Få straks at vide, hvis der er sket en transaktionsfejl, eller hvis en sædvanlig udveksling pludselig ikke har fundet sted.
  • Rapportering: Takket være detaljeret logning af jeres transaktioner kan I trække alle tænkelige rapporter, eventuelt kombineret med jeres Business Intelligence-værktøjer.
  • Brugerstyring: Tildel rettigheder på bruger- eller brugergruppeniveau. Link logger automatisk enhver handling, så I altid kan se, hvem der har gjort hvad.
  • GDPR-compliance: Fremsøg let ethvert dokument, der indeholder personfølsomme data.
  • Audit Trail: Alle konfigurationsændringer logges, og det er muligt at få en oversigt over, hvem der har søgt og fået vist hvilke transaktioner.
  • Opsætning af ensartede integrationer: Hvis I har mange ensartede integrationer – fx mange kunder eller leverandører, I udveksler ordrer, fakturaer, følgesedler o.s.v. med, kan I med fordel overlade opsætning og vedligehold til andre end dem med de tunge IT-kompetencer. Link kan styre de fleste variationer i den slags udvekslinger via simpel konfiguration.
  • Connector til jeres integrationsplatform: Link kommer out-of-the-box med connectors til Azure, BizTalk og Dell Boomi. Andre platforme understøttes via REST API.

I kan selvfølgelig også bare vælge Link som integrationsplatform. Så er portalen indbygget i jeres integrationsløsning fra starten.

Hør mere om dine muligheder

Hvis du er interesseret i at vide mere om, hvordan du kan få en langt lettere tilgang til governance, daglig drift og support, så udfyld formularen her på siden.

Vi kontakter dig hurtigst muligt. 

Kontakt mig